NEWS

[IC] Cape Town

  • 208 Replies
  • 48035 Views

salwinion

  • *
  • Chummer
  • **
  • Posts: 113
« Reply #60 on: <06-07-11/1755:38> »
Doktor je bledý, zavolejte doktora.
Characters: [Czech]Jeremiah
speech commlink

Dejff

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 70
« Reply #61 on: <06-08-11/0102:24> »
Team sakra my už jsme zpátky v civilizaci, asi bych si měl začít dávat pozor na kouzla, pokud je chvilka (komplexní akce) tak to ještě klensnu 14d6.hits(5)=8 asi si připravím pas a story o tom jak jsem tady na dovolené. oknem vyhodím vajgla a spokojeně si zapálím další

TOM

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 43
« Reply #62 on: <06-08-11/0142:10> »
TAK MALINKO KOMPLIKACE JSE OBJEVUJI ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sichr

  • *
  • Prime Runner
  • *****
  • Posts: 7202
  • TOTÁLNÍ FAŠÍRKA ZMRDI !!!
« Reply #63 on: <06-08-11/1528:45> »
@Skark: Sleduje vás povícero očí, ale žádný z nich neupoutají tvou pozornost na dlouho. Vypadá to, že podobný procedury jsou tady na denním pořádku, takže se lidi převážně věnujou svý práci. Nebo mají možná trochu strach dát najevo cokoliv jinýho než nezájem. Taková alternativa se ti zamlouvé ještě míň.

@Tor:
Pro tentokrát vezmu tvůj hod jak je, s tím, že Přesvědčivé důkazy na Vaší straně srovnají jeho podezřivavou povahu...a taky proto, že ve finále chcete fakt jenom opravit loď a eventuelně nechat vydělat přístavní správu na pronájmu suchého doku. Příště ale vezmeme při vyjednávání tabulku modifikátorů vážně a už to nebude taková pohoda ;)
Van Sareen:
Sila vule(5)+Vyjednavani-celní procedury(8) (13d6.hits(5)=3)
V tom případě, vítejte v Kapském městě, kapitáne. Uděluji Vám povolení přistát a bude mi potěšením s Vámi poté projednat podrobnosti pronájmu loděnice či suchého doku. Samozřejmě máme veškeré zařízení a zdroje, které Vám mohou být, za dobrou cenu, k dispozici.
S těmito slovy se Van Sareen otáčí a odchází po molu zpět k nábřeží.
Jsi ještě trochu vedle z toho, jak jednoduše to šlo, když se do comlinku ozve technomancerčin hlas:
"Měli byste se tady chovat víc než slušně, napálila jsem jim ID dokazující že jsem svobodná posádka pracující jako ochrana pro DeBeer Omnitech, Vaše kámoše z Lagosu. Možná to vydrží, možná ne, a tenhle Van Sareen nevypadal jako trouba. Každopádně jestli se to DeBeer domákne, bude s náma chtít srovnat účty. nic jinýho mě tak rychle nenapadlo, příště mi dej kurva vědětr trochu dopředu ať dám dohromady solidní backup."

Ivo

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 86
  • Hasa Diga Eebowai
« Reply #64 on: <06-08-11/1552:41> »
Jelikož nikdo nemá žádnej jinej plán, pokračuju za modrou šipkou a přijíždím k místu jež značí. Doktore měl bys sis příště dát kinedril. Cesta autem ti vyloženě nedělá dobře.
Na poslední chvíli spouštím commlink @Thor: Sme tak trochu v průseru, nemáš nějakej nápad jak z toho ven?? Jerrymu je z toho zle a já nechci mít poblitý záda.
« Last Edit: <06-08-11/1600:16> by Ivo »
Characters: [CZ]Skark

salwinion

  • *
  • Chummer
  • **
  • Posts: 113
« Reply #65 on: <06-08-11/1604:03> »
Záleží jak probíhá lov a odevzdávaní hledaných, mohu hrát váš úlovek pokud celní správa nemá v popisu práce přebírat pochytané zločince.
Characters: [Czech]Jeremiah
speech commlink

Ivo

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 86
  • Hasa Diga Eebowai
« Reply #66 on: <06-08-11/1639:08> »
Já bych to zkusil. Kdyžtak tě z tama zkusíme vytáhout.  Možná bych mu měl trochu fláknout, ať to vypadá realisticky. :D
Characters: [CZ]Skark

Dejff

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 70
« Reply #67 on: <06-09-11/0040:50> »
 prohlídnu si tu celnici z astrálu sesensing + intuition7d6.hits(5)=2
a projistotu si znovu přečtu místní zákony pro použití magie

TOM

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 43
« Reply #68 on: <06-09-11/0041:54> »
jsme tu hura ;D@Ivo:tak zatim me nic nenapda ale skusim zjistit co stim pruserem udelame kolik mame casu do vasi cilove stanice 8)

Ivo

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 86
  • Hasa Diga Eebowai
« Reply #69 on: <06-09-11/1439:37> »
@Thor Mno času moc není. Jsem na dohled a pochybuju, že se tomu dronovy bude líbit když zastavíme. Team: Takže. Já sem lovec pracující pod Thorem. Axisi seš můj parťák a Sonjo klidně se můžeš vydávat za trosečníka, který se vrací do civilizace. Jerry ty budeš náš vězeň a máš jako v sobě zabudovanej nezjistitelnej neurotoxin na dálkový ovládání, proto tě nemusíme nijak zvlášť hlídat. Jinak doktora sme nechytily my, ale třeba Thor jako hlavní kápo a jedem za něj vyřizovat papírování. Pokud nám budou chtít Jerryho sebrat, tak se nesmíme nechat a stát si na svím, že ho musíme dopravit osobě a že nám tu ještě pomůže dopadnout větší rybu po které jdeme a možná se schovává někde v Cape Townu. Že jednáme pro blaho města a takovy ty kydy. Pokud tohle nevyjde tak musíme mít plán B (a né - nebude to kompletní vyvraždění posádky - jasný!!!)
« Last Edit: <06-09-11/1518:18> by Ivo »
Characters: [CZ]Skark

TOM

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 43
« Reply #70 on: <06-10-11/0142:40> »
@IVO:jeste skusim otuknout sondu co je zac a jestli bych vam nedal treba sekundu dve kdy vas nebude sledovat ale jinak z planem souhlasim ikdyz je tam spousta moznosti na plan B ;D skusim jen porovnat co je to za drona jestli vojencke policejni nebo nejaky jiny zvire a jestli ma cenu ho prudit

Sheala

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 82
« Reply #71 on: <06-11-11/2042:12> »
Kazdopadne, neni pro me problem zahrat nalezenou trosecnici, ci cokoliv k cemu bude sedet ID, spis bych se drzela te identity co nam poslala technomancerka, a drzela hlavu pri zemi, prilis na nas neupozornovat a rozhodne nikoho nevyvrazdovat. [/color]

/OOC docela me boli pracky, takze sem si dala chvili od pocalu. Doufam ze uz se to zlepsi.

Sichr

  • *
  • Prime Runner
  • *****
  • Posts: 7202
  • TOTÁLNÍ FAŠÍRKA ZMRDI !!!
« Reply #72 on: <06-13-11/1754:13> »
Transit z přístavu probíhá širokým průjezdem procházejícím budovu přístavní správy. Kromě automatické obrany vidíte několik stráží, jak se přesunují ke kontrolnímu stanovišti. Jde v podstatě o klasický checkpoint...několik zátarasů, v podstatě trochu bludiště aby se nedalo projet moc rychle, a jeden Morgan s mountlým těžkým kulometem, kdyby někdo nedodržel pokyny.
@Axis: V astrálu je k tomu místu připoutaný duch, podle aury nejspíš mořský. S největší pravděpodobností jej vyvolal nějaký šaman...co tak víš,  v Cape townu dominují šamani kmene Xhosa, kteří patří pod Mujaji, opeřenou dračici sídlící na Stolové hoře nad Kapským městem. Duch se nijak nemaskuje, spíš lelkuje/relaxuje uprostřed domény přizpůsobené právě jemu. Nevidíš link k vyvolávači, přesto, pokud jde o volného ducha, neoplývá nějakou zázračnou silou.

Tři strážní se zbraněma jsou uvnitř kontrolního stanoviště.
Jeden Vám ukazuje že máte spomalit a máváním vás navádí mezi betonové bloky
Jeden čeká na place přet Morganem s Hellhoundem na řetězu
Jeden obsluhuje kulomet na Morganu

TOM

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 43
« Reply #73 on: <06-14-11/0138:44> »
kdyz uz jsme u toho trochu objasneni zakonu okolo magie.zbrani.zbroji legalnich nelegalnich veci atd. at vime co nas muze cekat ;) tydle informace najdu v metrixu docela rychle a pritom skusim pohledat dovednostni soft pravnicke pro tudle zemi kdybi to doslo az tak daleko ze bude problem z basou :( a chytnu karu a jedu za nema
« Last Edit: <06-14-11/0151:23> by TOM »

salwinion

  • *
  • Chummer
  • **
  • Posts: 113
« Reply #74 on: <06-14-11/0147:00> »
Koukám na stráže, jestli se náhodou neťeší na úplatek: Odhad úmyslů: Intuition(4) + Charisma(3) (7d6.hits(5)=1), a pohled na jejich poker face mi náladu nezvedl.
Myslím, že zahrát někoho, kdo zde nechce být mi pude přirozeně.
Characters: [Czech]Jeremiah
speech commlink