NEWS

[IC] Cape Town

  • 208 Replies
  • 48578 Views

Sheala

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 82
« Reply #165 on: <07-31-11/1845:59> »
Sonia:
Pote co jsem podnikla kroky, a dozvim se vysledek, hrkne ve me jako ve starych mechanickych Schwazrwaldskych kukackovych hodinach. Scheisse, Scheisse, Scheisse.
Pokusim se ovladat comlink z lodi, je to sice spickove zarizeni, ale vim co v me pritomnosti dela technika. Proto sme meli doma mechanicky hodiny, a diky bohu za to ze mi fakulta nenauctovala tu rozbitou 3D tiskarnu,
Mezitim do me huci Skark, zaveseny do dalsi baby, neco at dam na doktora pozor, tak na nej neurcite zamumlam "hmm jo, budu muset"
Pokousim se vyhledat v Matrixu  "jak poslat co nejhlasitejsi message".  logic (5)+data search (defaulting (-1)) Sonia se snazi zjistit jak poslat Jerrymu message hlasite (4d6.hits(5)=3)
Takze ano, zjistim jak poslat message ktere Jerrymu urve usni bubinky, ale muj link se mi prepnul do hebrejstiny nebo ceho si, takze mam vsechno obracene a vzhuru nohama. Po pameti napisu pro Jerryho message a synteticky hlas mu z comlinku zarve "Achtung Achtung".
Na commlinku ma zpravu
"Ta kocicka s tebou je spirit, jsi v ohrozeni zivota a nebo zdravi " (anglicky)
Zaroven vsak muj link k me velke radosti zacne hrat klasickou nemeckou pisen, jednu z mala ze kterych zvracim, je to "Biene Maia" od Karla Gotta, a vzpomenu si na trapny okamzik v materske, kde me za zvuku teto pisne bil muj do te doby nejlepsi kamarad robotickym konikem po hlave.
« Last Edit: <07-31-11/1850:45> by Sheala »

Ivo

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 86
  • Hasa Diga Eebowai
« Reply #166 on: <08-01-11/1707:08> »
Nasedáme do Roweru. Lota zadává souřadnice. Na mapě, která se v zápětí objeví, se mi rozsvítí červenej bod s naplánovanou optimální cestou. Přitulí se ke mě a zašeptá Nech to na autopilotovy. Věnuj se mě. a začne mi olizovat ucho. Celej vzušenej se na ni otočím, přidržím jí hlavu pravačkou, začnu jí okusovat nos. Druhou rukou šátrám po ovládání, až konečně nahmatám ten spřávnej čudl. Rower se zavrněním naskočí a už si to hrne mezi domy cestou, kterou já pro jiné starosti nevnímám. Dostávám se do víru vášně posílené alkoholem. Naneštěstí pro mne, dřív než stačím udělat něco víc, auto zastaví a autopilot zahlásí, že sme na místě. Lota se mi jemně vytrhne a se slovy vystupovat zlato, sme tu. Téměř vypadnu ze dveří. Se zabouchnutím dveří holomapa zmizí aniž se stihnu na ni podívat. Nemám tušení kam sem se to dostal. Mávnu na to rukou, však se neztratím ne? Následuju Lotu, která energicky vykročí. Táhne mě různými uličkami až ke schodům mířícím dolů nad nimiž bliká malý nápis Diamantova mina. Scházím po schodišti za ní. Podle toho co říkala o tomhle místě sem čekal rozhodně něco jinýho. Po projití dveřmi se nacházím v dlouhé uličce jejíž stěny jsou pokryty chromem a zrcadly odrážející v sobe leštěné kachlíky podlahy světlounce modré barvy. Po pár krocích se ocitáme u masivních skleněných dveří po pravé straně se mezi chromem vyloupne okno, přez něž na mě kouká postarší člověk. Prosím odložte do přihrádky všechny zbraně. Budou vám při odchodu vráceny.  Podívám se na Lotu, vytáhnu nůž z boty a dávám ho do přihrádky. Vrátnej se na mě znovu podívá Říkal sem všechny zbraně. Všimnu si za oknem malého hola, ve kterém se otáčí moje postava s označeným teleskopem v mé kapse. Nejspíš to musejí mít někde schovaný senzory, pomyslím si. Když vytahuju z kapsy můj milovaný teleskop, Lota mě zadrží a otočí se vrátnýho a medovým hlásem. Ale Harvy, ta kudla ti musí stačit. Je tu přece semnou. Nebude dělat potíže. O to se postarám.  Harvy si mě prohlídne od hora dolů. Tak dobrá Loto, že seš to ty. A otvírá dveře. Přitisknu se k ní a pošeptám jí. Co to mělo znamenat ?? Lota:Ále, před pár lety to tu byla samá rvačka a několik lidí tu i chcíplo, tak se majitel rozhodl to tu předělat a zakázal tu zbraně. Kupodivu to odradilo jen pár zákazníků a naopak přitáhlo mnoho dalších, kteří se díky tomu tady cítí bezpečnějc. Vcházíme do místnosti.
« Last Edit: <08-01-11/1709:00> by Ivo »
Characters: [CZ]Skark

Ivo

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 86
  • Hasa Diga Eebowai
« Reply #167 on: <08-02-11/1618:04> »
To co jsem uviděl mi totálně rozbilo mé představy o tomto místě. Žádná zaplivaná putika plná špinavých smradlavých horníků. Podlouhlá místnost. Vše vyrobené z chromu a skla, stěny pokryté pomalum se měnícími obrazci v odstínech modré barvy, které zároveň osvětlují celou místnost. Mezi stoly, které jsou z větčí části plné hostů, občas prolétne dron s občerstvením. Jen co vstoupím za dveře, mi v commlinku zašumí a ukáže se mi ikona No Signal. Lota mě chytne za bundu a táhne k baru. Zasedne jednu ze stoliček, dotkne se malého blikajícího bodu vznášejícího se ve vzduchu před ní. Z bodu se vyrolují 3d obrazy nápojů. Chvíli na ně zírám. Hele vyber něco ty.
« Last Edit: <08-02-11/1622:49> by Ivo »
Characters: [CZ]Skark

TOM

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 43
« Reply #168 on: <08-03-11/1448:43> »
Po vstupu do restaurace zjistím ze je to poněkud standardní  spelunka sudici moci zvratky a vším co je jen možné najit zamíchat a vylit. Oči se okamžitě prispusobí  na šero a  kráčím chodbou dal když tu najednou někdo je mihne v mém zorném poli vlákna reaguji rychleji  jak já držím chlapa za klopí kousek nad zemi vypadá nemyty smrdí pomočeny a má hodně v krvi a kdyby po mě zrovna neblil asi by byl hodně vyděšen .
  Začal jsem drtit kovové zuby o sebe a mu do tvare pronikla šedivá barva strachu a smrti jako by věděl co ho čeká v budoucích okamžicích. Kroky v chodbě odvedli mou pozornost od mrtvoli v mých rukou (pokud ho nezabiju já tak životní styl brzo) a tam stoji Skark z nějakou buchtou docela kus mrknu na něj potutelně.
 Natahnu se ke smrdutemu chlapovi v mích rukou a za septem mudnes přestaneš pit věř mi
Pak sním rozrazím dveře které jsou za nim ,hodím ho o zeď a praví hák Vislu primo na solar nacoz se zhroutí a pokouší ze sebe vydolovat obsah žaludku. Dam mu ránu z milosti a nechám ho zhroutit na zem (minim ze žije ještě ale ne zjišťuji to to)umyji se a odcházím tohohle bordela chytám auto které nestihlo odjet ještě
Kouknu na řidiče vem nás někam kde je vetší zábava než v tedle díře a kde se dá pobavit poradny zápasem  určité je tady něco takového
Dam mu 500y na což Rais dupne na plyn a jede ulici jak kdyby policajti nás honili nevím s čeho mel takoví strach možná mu nedělala nejlépe kapajcí krev z pěsti. Po chvilce jízdy a motáni se městem mě visti v docela luxusní čtvrti a úkaze jen na dveře u nichž stoji dva droni jako komornici vypadnu z auta a jdu k nim cítím jak mě  skenuji zapnu rusicky atd. a nastrčím jim signal.(viresime z mlokem)
Sluhové otevrou dveře vstoupím do chodby kde duní vzdáleně nějaká techno brutální skladba u velikého Orka nechám mu brokovnic a po te co mu úkazu ze můj účet má hodnotu víc jak 10 000 Y pustí mě i dovnitř bez něčích problému jdu chodbou projdu dveřmi na konci ni a jsem v jiném světě všude přítmí kravatami spousta krásných zen ve svůdných šatech pohybujcich se ladně před podiem z DJ všude blikají lasery hostesky roznasejci piti hloučky lidi v neogotik stylu a lidi co máj viditelné implantáty a samozdrejme propletajci se goril tohohle podniku poznáte vždy , to nej úžasnější uprostřed tohoto ruchu drátěná klec kde stoji dva Orkové proti sobe už znih teče krev a cim víc ji teče tím víc lide rvou šili skanduji .jen se usměju tady to není špatný a jdu jsi dat drink

salwinion

  • *
  • Chummer
  • **
  • Posts: 113
« Reply #169 on: <08-03-11/1912:07> »
Vypadá to, že tajemná kráska se k něčemu nadechovala, když jsem říkal poslední slova. Skoro jsem je nestihl ani říct, než mi začal hulákat commlink.

Směsice různých zvuků, spousta blikajících barevných ikon. Rychle chytám commlink abych ho mohl umlčet.
[ja]Omlouvám se, moment.
Nakláním commlink k sobě. Ikony blikají jedna přez druhou.
Máte novou zprávu.
Zmeškaný hovor.
Nový příspěvek v místnosti Hrajeme na varhany.
Uživatel se vám pokouší poslat soubor, přejete si jej přijmout?
Nevyžádaný gremlin.
Uživatel Sonia si vás odebral z přátel.
Uživatel Sonia si vás přidal do přátel.
Uživatel Sonia vás vyzval na souboj v Tekken.
...
Každé upozornění má svoji ikonu a mnoho z nich i svůj zvuk pro upozornění. Zběsile klikám na ikony a snažím se je pozavírat.
[en]Sonia prosímtě, vypni si commlink, zase ti to blbne.

Konečně v tom bordelu ikon uvidím i text zprávy varující na nebezpečí. Commlink ještě stále bliká a huláka. Když se podívám doprava, tak se nám kráska škodolibě usmívá. Za to po mé levici se začíná také něco dít, hosté se nepříjemně dívají naším směrem. Vzdávám konečně boj s ikonami a v nastavění spouštím tichý režim. Commlink konečně mlčí, obrazovka dál bliká ikonami. Vsunu link do kapsy.
Po právé straně se usmívá kráska, na levé se mračí trojice chlapů. Lehce zašlí a potrhaní, holé paže zdobené různými kerkami. Jeden ork, jeden člověk a ten třetí něco mezi.
Characters: [Czech]Jeremiah
speech commlink

Sheala

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 82
« Reply #170 on: <08-03-11/1954:07> »
Pro Iva:
Lota: "Tahle noc bude dlouha", vybere lehce oranzovy drink "ma to 3 G, guaranu, ginko a gotu kola"  Droni cisnik priletne  s tackem a dvema tridecovyma sklenicema, co se lesknou jako nejaka hodne leskla vec.
Usrnkes, jasny, je to alkoholicky, ale citis se spis nakoplej nez opilej.
"To je Tristatrojka" povida Lota. Divnejsi nazev piti si asi jeste neslysel a nejses si zrovna jistej, jetsli si to zapamatujes, ale nevadi, takze popijis dal.
Vidis jak k se k vam blizi osoba. Nebo spis OSOBA. 

Dejff

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 70
« Reply #171 on: <08-04-11/0733:17> »
Když ti comlink začně blikat a vyřvávat v různějch jazycích něco jako attention v několika jazycích,kráska se k tobě nakloní a opře si hlavu o rameno,(její vlasy krásně voní, snad umbra, něbo jasmín,  připomíná ti to orient) a pohladí po ruce( tak jemná kůže tyhle ruce nikdy manuálně nepracovaly), něco ti pošeptá (má velice podmanivý a uklidnující hlas), .co jsme si ji vymyslel hodil by se hod u jerryho religion u shealy magical background
Jerry: hod na will  "uklidnující hláška" (12d6.hits(5)=5) podrbnosti má mlok v poště
V případě že to nedáš:  jazyku jsi nerozuměl, ale ani to nebylo potřeba, byla to nějaká nesmrtelná hláška z nějakýho asi náboženskýho textu vyjadřující souhlad a porozumění s tvou předchozí tirádou, možná zahrnovala i východisko, ale tím jsi nejšeš jistej, každo máš nezlomnej pocit že to že právě tahle žena sedí vedle tebe je naprosto v pořádku a ani tomu nemohlo být jinak, koněčně ti připadá že je všechmo v nejlepším pořádku, jakoby z tebe spadl obrovký balvan po uzlíčku nervů jež ještě před chvílý blekotal něco německy ani stopy, aniž by jsi si to uvědomil držíš ji kolem pasu a přitáhl blíž k sobě, nějaká varovná sms to asi zas gremlin, toto pomalu bžský stvoření ti přece nijak nemůže oblížit, nebo sheala žárlí?
pokud to dáš: necítíš se nepříjemně, ale něco tam vzadu vhlavě ti říká že je něco v nepořádkku sice nevíš co přesně to je, ale asi bys měl být ve střehu, koneckonců scénář co se tu ted odehrává by byl nepravděpodobný i v tom nejrůžovějším romantickým filmu co jsi kdy viděl.
Ráda tě poznávám Jerry, je vzácností potkat v téhle žumpě někoho tak citlivého a nezkaženého zvráceností dnešního světa. říkají mi Mahádéví 
Sheala pokud jerry neuspěl: nechápavě a s otevřenou pusou sleduješ jak si kočenka omotává klem prstu, to se celkem dalo cěkat, ale po zkroušeným a vydeptaným Dr. Jeremiahovy ani stopy toho kdo tědka sedí před tebou pomalu nepoznáváš, kromě toho že se přestal klepat mu narostly ramena( nebo je prostě jenom narovnal) a  úsměv na jeho táři si už ani nepamatuješ kdys viděla naposled. Jesli tohle bylo(ne nebylo) kouzlo nebylo vůbec poznat že kouzlí. A co ti ještě dělá starosti Jerry hodil comlink do kapsy a snad to ani nečet, navíc co ta ženština promluvila se na tebe ani nepodíval, jako bys tam ani nebyla.
         
 
« Last Edit: <08-04-11/0837:36> by Dejff »


salwinion

  • *
  • Chummer
  • **
  • Posts: 113
« Reply #173 on: <08-04-11/1456:08> »
Willpower(5) + Edge(6) (11d6.hitsopen(5,6)=6)
Intuition(4) + Religion(2) (6d6.hits(5)=3)
Opětuji pohlazení po ruce.
[ja]Těší mne Mahádéví. Je příjemné na cestách jednou potkat někoho, kdo cítí empatii k druhým. Svět je dnes plný zvráceností a je vzácné potkat někoho, kdo by ...

Ork promluví ke svým kumpánům "Podívejte se na něj, to je drzost." Chytne mne za rameno a snaží se mne přitáhnout "Pojď ven, máme něco nevyřízeného." Podivně vypadající ork do něj lehce strčí "Tondo, dnes měla být řada na mne, nezapomeň." Člověk se mezi ně vloží "Vyříkat si to můžete venku."
Characters: [Czech]Jeremiah
speech commlink

Dejff

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 70
« Reply #174 on: <08-04-11/1530:17> »
Jerry: podle různých drobností, jako je třeba tvar naušnic a drobných šperků s hindskými motivy , červená, nebo když se tak díváš to co má na krku vypadá jako Shiva, ale kdo ví tihle hindstí bohové maj skoro všichni víc jak jeden pár ruk. O dhnarmě a védách jsi na hodinách něco zaslech, sice že to "nábožentví" má spousty různých výkladů a spostou různejch božstev. Nejprofláklejšími větvemi jsou tantra a budhizmus, ale nějak se ti nezdá že by tě zvala na noc plnou tantrickýho sexu a jako budhistický mnich ti s těmi šperky taky nepříjde. tolik k religion

.         

Ivo

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 86
  • Hasa Diga Eebowai
« Reply #175 on: <08-04-11/1639:40> »
Tonda: Garaku (půlork), nejdřív si to vyřídíme tady s tím cucákem a pak si dělej co chceš. Petersi (člověk) ty se zatím postarej tady o slečnu než se vrátíme. Tonda chytne Jerryho pevně za paži. Téměř jej vyhodí z boxu. Než se stačí Jerry , který přitom narazil do prázdného stolu naproti, vůbec vzpamatovat, už je strkán Tondou ke dveřím o které se v zápětí rozplácne. Lítačky povolí a Jerry se z nich vyvalí na podlahu. Celé divadlo zaujme jen pár diváků, kteří mlčky otočí hlavu a ocení hlasitým smíchem ten průlet dveřmi. Tonda rozrazí zavírající se dveře, drapne Jerryho za košili, zvedne ho a přirazí ke zdi. Žádnej cucák se nám tady nebude srát do NAŠICH věcí. Teďka z tebe uděláme příklad pro ostatní pakáž, která sem leze. Jerry se snaží něco zažblekotat. Tonda se napřáhne levačkou...
Characters: [CZ]Skark

salwinion

  • *
  • Chummer
  • **
  • Posts: 113
« Reply #176 on: <08-04-11/1726:34> »
Peters v roztrhaných ryflích a ryflové bundě s různými cvočky si přisedne k Mahádéví. "Ahoj kočičko, mi dva se ještě neznáme, říkají mi Peters. Máme chvilku než se ti dva vrátí, co kdybychom si povídali." Začíná se na ni dost nepříjemně lepit. "Ty určitě potřebuješ pořádného chlapa, né takovou zdechlinu. Nechceš cígo?" Z kapsy voloví krabku a nabídne Mahádéví.

Initiative(7) (7d6.hits(5) + 7=8) (Nějak nefunguje to +X v hodu jak sem čekal.)
Pokusím se orka obejmout "[en]Děkuji ti, tebe mi seslalo samo nebe."

V ten okamžik lítačkama projde orc poser Garak a je poněkud zaražen z toho co vidí.
Characters: [Czech]Jeremiah
speech commlink

Sheala

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 82
« Reply #177 on: <08-04-11/1731:48> »
Pro Iva (pokracovani ze vcera)
Ta OSOBA co se k vam blizi, je zena v bussines obleku, africanka, a je viditelne vysoka, asi dva metry tricet. Je vysoka i na orku, a takze to asi bude trolli dama... nebo ne? Kazdopadne, vypada na trollku velmi civilizovane, a je to jedna z nejhezcich trollek co si kdy videl.
takle vypada, ale na hlave ma zatocene rohy.
Doprovazi ji sverepy ork v obleku, ovsem dama vypada o neco... sverepeji.
Jak prisla, mas pocit ze hudba hraje o neco pomaleji, tiseji ....
"Zase testujes trpelivost mejch vyhazovacu, Loty?" Usmeje se trolli dama na tvoji orci damu
"Znas me, Barbaro, ty mas svoje lovecky guny,  ja zas... " Potrese pacem.
Kazdopadne, ty zenske se dobre znaji, trolli dama se predstavi jako Barbara Bush, a chvilku popijite, holky drbou, pochopils ze Lota v mladi chvilku i pracovala jako hornice! Hospoda vznikla puvodne opravdu jako hornicky pajzl, ale Barbara pak zbohatla a trosku ji upgradeovala. Pokud by nekdo vedel o kseftech, tak krome Loty Barabara urcite taky.
Dal si z plku pochopil ze bratr Loty je hacker, ale desny magor, nevyliza z bytu, cpe se soyopizzou a soycafem. Vubec ma celkove takovej malo cool a malo orci zivotni styl, a jeste nikdy nejspis nemel zenskou a je to desnej nudar a  gooder a uci maly orcatka programovat (ale ma kontakty a schopnosti na  fejky a vyrobu licecni a ID.)
Poslouchas jednim uchem, druhy ti stiha olizovat Lota, je to umeni zenskyho multitaskingu, jakoby nahodou te mezi reci ojizdi, kouse do ucha a stiha reagovat na to co  delas ty  a resi Barbara. Jo jeste si pochopil ze Barbara je fomorianka, trolli metavarianta, v africe totalne neobvykla. A taky dost tvrde nesnasi Zuluy. 
(To bylo vsecko za lotu a ted see zdovolenim vratim k situaci v prvnim baru :))
« Last Edit: <08-04-11/1802:50> by Sheala »

Ivo

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 86
  • Hasa Diga Eebowai
« Reply #178 on: <08-09-11/1549:28> »
Když, ty dvě konečně na chvíli ztichnou, přitulím se víc k Lotě. Hele mělas pravdu. Fakt sháním novou identitu pro toho pobledlýho cifršpíóna. Šlo by to nějak zařídit??
Lota se na mě zamračí :proč si chceš přidělávat problémy s tím moulou?? Už sem ti říkala, ať se ho zbavíš.
Vezmu další skleničku. Tebe neberu jako problém. Usměju se a kopnu její obsah do sebe. Už sem s ním zažil nějakou tu akci. Zvykl sem si na něj. Sice mě občas nehorázně krká s těma jeho náboženskýma kydama a tou jeho uhlazenou mluvou, ale to se chlastem časem zpraví. A navíc, je dobré mít sebou schopnýho medika, kterej ví co a jak. Teda občas.... Možná.......... . Objednám další pití a ponořím se do slastí jejího těla.

Characters: [CZ]Skark

Ivo

  • *
  • Newb
  • *
  • Posts: 86
  • Hasa Diga Eebowai
« Reply #179 on: <08-10-11/1645:15> »
Iniciativa Tondy (8d6.hits(5)+8=12)
Quote
Hmm máš pravdu to + nefunguje tak jak sme si myslely
A už Tondova levačka letí vpřed přímo za svým cílem - břicho. Ještě si všimne Jerryho pokusu o prudký pohyb a koutkem oka zaregistruje pohyb ve dveřích.
Tonda - Agility 4 + Unarmed Combat 3 (7d6.hits(5)=2)
Pěst dopadá na přímo kam má. Jerryho pokus o obejmutí dodává celému obrazu komický ráz když se silou rány i svým pokusem vysmekne, s rozpřaženýma rukama se ohýbá v pase a končí svojí hlavou v Tondově rozkroku.
Quote
pokud sem v tom boji něco pozapoměl tak mě opravte - už je to doba :D
Garak ode dveří hvízdne. Tondo nevěděl sem, že seš až takhle ujetej. Tahle hláška Tondu úplně rozhodí a uskočí dozadu.
« Last Edit: <08-10-11/1701:29> by Ivo »
Characters: [CZ]Skark